تشکر رهبر انقلاب از برنامه ثريا با موضوع جشنواره عمار

تشکر رهبر انقلاب از برنامه ثريا با موضوع جشنواره عمار

"از قول من از ايشان تشکر کنيد، من امشب خيلي خسته بودم، نشستم اين برنامه را تماشا کردم، واقعا لذت بردم، هم آقاي طالب زاده، هم مجري جوان و هم سه فيلم کوتاهي که پخش شد جالب بود. از چند نفر اشخاصي هم که آنجا بودند (مهمانها) تشکر مي کنم."
تاريخ: 9/10/1394
كد مطلب: 1246
بازديد: 5895

محسن مقصودي تهيه کننده و مجري برنامه ثريا در يادداشتي براي سايت اين برنامه نوشت:

*زيباترين هديه رهبر فرزانه انقلاب در سالروز نه دي براي سربازان رسانه ايش:*
دقايقي پس از پايان پخش برنامه امشب ثريا، يک تماس و خبر خوشحال کننده اشک شوق را بر چشمان ثريايي ها جاري کرد.


متن پيام شفاهي رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه امشب ثريا که با موضوع جشنواره عمار پخش شد:
"از قول من از ايشان تشکر کنيد، من امشب خيلي خسته بودم، نشستم اين برنامه را تماشا کردم، واقعا لذت بردم، هم آقاي طالب زاده، هم مجري جوان و هم سه فيلم کوتاهي که پخش شد جالب بود. از چند نفر اشخاصي هم که آنجا بودند (مهمانها) تشکر مي کنم."


اين پيام دقايقي پس از پخش برنامه ثريا در نهم دي ماه از طريق دفتر رهبرمعظم انقلاب به تهيه کننده برنامه ثريا اعلام شد.


خستگي چهارساله ثريايي ها با اين پيام از تن به در شد. ثريا و جشنواره عمار همين که خستگي را از تن رهبر عزيزمان براي لحظاتي دور کرده اند افتخار مي کنند و از. محبت ايشان در رساندن اين پيام صميمانه قدرداني مي کنند.
آنقدر خوشحالم که نمي دانم چه بنويسم. خدا را شکر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



برچسب ها: برنامه ثریا، تشکر رهبر انقلاب از برنامه ثریا، جشنواره عمار، نادر طالب زاده، محسن مقصودی، علمک، بازگشت قهرمان، رومیزی برنامه ای که مورد توجه رهبر انقلاب واقع شد
ارسال نظر
نام و نام خانوادگي
ايميل
مشاهده نظرها
تاريخ: 28/10/1394 - 2:47
دمتون گرم با اين برنامه خوبتون. موفق باشيد. اميدوارم چوب لاي چرخ دشمنان داخلي و خارجي باشيد. هميشه.
fh
تاريخ: 22/10/1394 - 7:1
تبريک به شما ! انصافا هم مستندهاتون خيلي قشنگن !
Congratulation!
حسن
تاريخ: 13/10/1394 - 9:30
واقعا برنامتون زيبا و کاربردي هستش.
من هم بهتون تبريک ميگم.
شايد رهبري برخي از برنامه هاي ديگه صدا و سيما هم ميبينن ولي اينکه تدبير بشه تا اين به گوش شما و رسانه ها برسه خودش حکمتي داره که بايد درک و حفظش کرد.
چه خوبه که برنامه هاي کاربردي رو همراه با جذابيت ارائه بديد.براي مثال گاهي اوقات ميون برنامه ميکرفون رو بيارين وسط مردم از مردم نظر خواهي کنيد.نظرات مخالف رو هم گاهي اوقات بگيد.

با اين اتفاق به نظرم خيلي خوبه که هميشه يک فيلم کوتاه از جشنواره عمار در ابتدا يا اواسط و يا انتهاي برنامه ثريا پخش کنيد.
علي
تاريخ: 11/10/1394 - 3:52
واقعا تبريک عرض مي کنم.

ولي اينو بدونيد که تکليفتون خيلي بيشتر از گذشته شده
مريم
تاريخ: 11/10/1394 - 8:10
خوشا به حالتون!!!
ع ع م
تاريخ: 11/10/1394 - 0:49
سلام واقعا دست مريزاد . تواين اشفته بازار نفاق... حتي يه لحظه هم خستگي آقا رو کم کردن توفيقي ميخواد که نصيب هرکسي نميشه .خسته نباشيد من هم از شما به نوبه خودم تشکر ميکنم . برنامه را نتوانستم ببينم ولي وقتي شنيدم مورد قبول آقا بوده و ايشان را راضي کرده هم خوشحال شدم و هم دانلود کردم . حق يارتان
دوست
تاريخ: 10/10/1394 - 8:44
باسلام وخسته نباشيد
بسيارتبريك مي گويم.برنامه ثريا نه اين قسمت هميشه انقلابي بوده وان شائ الله خواهدبود.البته وظيفه عزيزان هم درپيگيري اهداف انقلاب ورهبري وبيان واقعيات وبيداركردم مردم سنگين بوده وسنگينترهم شده.ان شائ الله دراينده هم موفق باشيد
حسين ه
تاريخ: 10/10/1394 - 5:27
دم شما گرمممممممممممممم. ما هم واقعا لذت برديم... خصوصا فيلم ها
تاريخ: 10/10/1394 - 4:29
برنامه قبلي تون هم خيلي عالي بود
خدا قوت
مريم
تاريخ: 10/10/1394 - 3:56
سلام خسته نباشيد...

اميدوارم هميشه پر انرژي تر از قبل باشيد
انقلابي بمانيد...هوا بس ناجوانمردانه سرد است.
داوود مرادي
تاريخ: 10/10/1394 - 3:38
با سلام - واقعا دست شما درد نکند و خسته نباشيد ، شما سربازان امام زمان عج هستيد و خستگي را از تن ياران امام بدر کرديد ، چشم دشمنان قسم خورده اين ملت کور باد که اين ملت فرزنداني دارد که در عرصه هاي مختلف پوزه آمريکا و انگليس و اسراييل را به خاک مي مالند.انشاالله در پناه خداوند باشيد.
وحيد
تاريخ: 10/10/1394 - 1:56
سلام
در اينکه شما خيلي زحمت مي کشيد شکي نيست و بجه هاي انقلاب هستيد منتها به نظرم آنچه که باعث تشکر از اين برنامه شده است بيشتر موضوع آن است يعني جشنواره عمار و خود برنامه .
و اگر کمي انصاف داشتيد در اثر اين پيام عمار را ضريب مي داديد و نه ثريا را
زهرا
تاريخ: 10/10/1394 - 0:55
با سلام
خدا خيرتون بده بابت ساخت چنين برنامه هايي
واقعا دست مريزاد
خيلي فوق العاده است
كاش اين برنامه ها با تبليغات بيشتر، پخش بشه
يعني اولش حسابي اطلاع رساني بشه بعدش پخش كنين. حيفه، بايد بينندگان بيشتري داشته باشه. خيليا اطلاع ندارند.
خدا بهتون توفيق بيشتر بده انشاءالله.
دست آقاي عزيز ما هم درد نكنه كه واكنش سريع و بجاي ايشان هميشه قوت قلب همه بوده و هست.
خدايا تا ظهور دولت يار، عزيز ما خامنه‌اي نگهدار
انشاءالله عمار آقا باشيد.
تاريخ: 10/10/1394 - 11:22
سلام
خدا قوت.
حضرت آقا هواي جوانان انقلابي شان را دارند. خداوند بر طول عمر و عزت قائد عظيم الشان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) بيفزايد.
موفق باشيد.
کوثر.ر
تاريخ: 10/10/1394 - 10:42
خدا رو شکر
واقعا خدا خيرتون بده ....
برنامه عااالي بود...
مستند ها...
کارگردان ها....
مخصوصا اون نوجوونا....
من تازه فهميدم شهيد فهميده ها هنوز تو ايران هستن!
آقاي طالب زاده هم که عاااالين!خدا خيرشون بده!ان شاالله هميشه سلامت باشن!
من هرجا آقاي طالب زاده رو ببينم جلو تلويزيون ميخکوب مي شم.
و در نهايت با تشکر فروان از برنامه ثريا که دل رهبرمون شاد کرد اونم تو روز 9 دي
حسين کريمي
تاريخ: 10/10/1394 - 0:37
سلام به دست اندر کاران برنامه ثريا مرحوم عراقي از قول طيب حاج رضايي گفت بار اخر که مرا ديد گفت به حاج آقا روح الله سلام مرا برسانيد وبگوييد همه شما رو ديدن وخريدن ما نديده خريدار شما شديم ....بنده البته اين برنامه رو نديدم ولي خط برنامه ثريا ازش بوي اويني به مشام ميرسه وانقلاب اسلامي خدا خيرتون بده حتما فردا بيننده خواهم بود .حسين کريمي
سيد علي جعفري